reklama

Už viac nie blízki . . .

Na rozlúštenie niektorých záhad nestačí ani dedove kladivo, ktorým tlčie do steny hrdzavé klince. Napríklad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Za nevinnými podmienkovými spojkami sa nemusia schovávať len prázdne písmená, teda litery. Pri hlbšom skúmaní aj obyčajné „ak“, teda „if“, odhalí viac než treba. O dešifrovaní snáď niekedy nabudúce. Once.

 Kedy presne, to sa nedá s istotou určiť. Rovnako, ako ani to, prečo sú mi niektorí veľmi vzdialení, hoci nás delí len zopár desiatok kilometrov, či dokonca, v lepšom prípade, len niekoľko ulíc.

 Jednoducho, stáva sa. Prečo, to neviem. Hoci, možno tuším.

 Kedysi tu boli takí, ktorí mi neustále „trieskali“ o hlavu, „budeš mať osemnásť a môžeš ísť“. Takéto nedomyslené vyjadrenia by sa mohli trestať. Lenže potom by tu bolo asi priveľa trestancov. Űberall. Rund herum.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nestalo sa. To. Presne do roka a do bodky. Ale neskôr. Aj som zostarla, aj odišla.

Tibík v tejto súvislosti nedávno poznamenal: „však, keď sa chceš rozprávať, tak si nemala utiecť z domu, ako prd z gatí“. Asi to nemyslel vážne. V štrnástich sa predsa nepatrí, aby to myslel vážne. Zrejme tlmočil len „odkaz predkov“.

 Útekom sa dá nazvať asi všeličo, len nie to, ak sa určitú dobu niečo trpí, a zrazu sa to už trpieť prestane. Trpiteľné sa stáva nestrpiteľným. Nastupujú radikálne riešenia. Lepšie, metódy riešenia.

 Nemala som v úmysle „čistiť mu hlavu“ tým, že kto koho prostriedky, nezáleží na druhu, užíval, presnejšie využíval, radšej som ostala ticho. Zahryzla som si do jazyka. Ďalší z edície: „Zbabelosti v mojom živote.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Neustále hovorím svojmu malému, odvážnejšiemu ja, nech sa už konečne presadí. Nedarí sa mu. Treba kúpiť nový kvetináč. Podľa možnosti so slnečnicou. Ak sa podarí zohnať. What if . . .?

Eva Kalivodová

Eva Kalivodová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je umenie dať myšlienky na papier, ale väčším umením je ukázať ich svetu.Hoci ho mnohí odsudzujú, lebo si nedáva servítku pred ústa, je najlepší. MH Zoznam autorových rubrík:  Na skusoch s vareškouSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu