reklama

Stalo sa mi

Ľudia tu u nás sa vyžívajú v stereotypoch. Konať ako príklady z učebníc, podriaďovať sa striktným zaužívaným normám. Smieš, môžeš, tak toto teda nie, zakázané, vylúčené ... veď čo povedia ostatní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Boli sme v kostole, Opäť v sukni z minulého týždňa. Akoby to nebolo jedno. Aj tak je to len kúsok handry. NIč viac. Mám ho však rada. Risk je zisk. Tak som to riskla. Čuduj sa svete, nik si to nevšimol.

Správy z agentúry, "sused žije lepšie ako ja, čím to len bude ...", záviďme mu ešte aj nos medzi očami, mali vyššiu relevanciu, ako látka na mne.

Robiť veci nie pre ostatných, ale pre seba, si vyžaduje značnú dávku. Nie odvahy, ale presvedčenia. "Urobím to, lebo mne tým bude lepšie."

Prváčence pôsobili tak vyrovnane, tak bezstarostne, tak šťastne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mňa to opäť vzalo, Držalo už tretí deň. Na každého príde denne jeho päť minút. Je to len metafora. Zvyčajne, čo platí pre väčšinu, sa mi výrazne vyhýba.

Prišlo mi to tak ľúto. mnoho rozmýšľam, dumem a potom plačem. Ako to dieľa z ihriska, ktoré stratilo loptu. Hralo sme sa s ňou rady. Bola to len lopta. Guľa vymedzeného tvaru a formy. Rodičia zaobstarajú novú. Rodičia. tí dvaja, na ktorých som mala slabosť. Nič jej nebolo nemožné. Preniesla to aj na mňa. Podobne, ako sa mi ušla do vienka žltá. Žltá odkvitnutej púpavy.

Obrázok blogu

Beriem ju do dlaní. Fúkam. Malých parašutitstov posielam svetom. Letom.

Všetkým, ktorí ostali sami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvrhnutí, predsa ľúbení ...

Eva Kalivodová

Eva Kalivodová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je umenie dať myšlienky na papier, ale väčším umením je ukázať ich svetu.Hoci ho mnohí odsudzujú, lebo si nedáva servítku pred ústa, je najlepší. MH Zoznam autorových rubrík:  Na skusoch s vareškouSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu